ویدیو به سرعت در حال تبدیل شدن به یک عنصر مورد انتظار در هر کمپین بازاریابی در رسانه های اجتماعی است. مردم فیلم ها را جذاب تر و به یاد ماندنی تر از انواع دیگر محتوای آنلاین می دانند. بسیاری از مارک ها فیلم را موثرترین راه برای گفتن داستان خود می دانند.

پنجمین بررسی سالانه بازاریابی ویدیویی Wyzowl نشان داد که 87٪ از مشاغل از ویدئو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند. 83٪ از بازاریابان می گویند که ویدئو ROI خوبی به آنها می دهد. اما اتفاقات به سرعت اتفاق افتاده است. بیش از یک چهارم بازاریابان ویدیویی که Wyzowl در اولین دوازده ماه گذشته برای اولین بار از ویدئو استفاده کرده است.

Google متوجه شده است که تقریباً 50٪ از کاربران اینترنت قبل از بازدید از فروشگاه به دنبال فیلم های مرتبط با یک محصول یا خدمات هستند. فیلم در حال تبدیل شدن به یک بخش اساسی در بازاریابی است ، بنابراین مارک ها باید فیلم های هیجان انگیز ، جذاب و مفید را در کانال های مختلف اجتماعی خود بارگذاری کنند.

ادامه مطلب

چگونه به بهترین وجه از فیلم در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم ؟

فیلم ,های ,یک ,بازاریابی ,ها ,اجتماعی ,می دانند ,فیلم در ,در رسانه ,رسانه های ,از ویدئو

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی پوشاک سایز بزرگ سکسن نرم افزار دانلود همه فن حریف digistyle کولر گازی اجنرال اینورتر instagram سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE) مشاوران آموزش luxrysoft مشکلت داری؟ اینجا حل میشه پارکت ارزان